Solusitan Nedir?

Solusitan nedir? Ekranlarda sık sık gördüğümüz ve genelde diyet üzerine tavsiyelerde bulunan Dr. Gürkan Kubilay tarafından tavsiye edilen solusitan, kilo vermek isteyenler için deyim yerinde ise tam bir mucize olarak kabul edilmektedir. Peki solusitan nedirDr. Gürkan Kubilay aç kalmadan kilo verme konusunda bahsettiği Solusitan, yağ eriten toz olarak kabul edilir ve deniz kabuklarından ortaya çıkarılan bir madde olarak bilinir. İddaya göre solusitan zayıflama tozu, yağları tıpkı bir sünger gibi iyice emer ve vücuda yerleşmesini engeller. Böylece kilo alma problemini de ortadan kaldırmış olur. 

Solusitan ile diyet yapmadan kilo verilebileceği iddia edilmektedir İhtiyacımızın üzerinde kalori almamız ve dengeli beslenmememiz neticesinde kilo almakta olduğumuzu biliyoruz. Bir de buna hareketsiz yaşam tarzı eklendiğinde yağlanmalar kaçınılmaz olmaktadır. Bayanlar başta olmak üzere bir çok kişinin korkulu rüyası haline gelen sağlıksız kilo almanın önüne geçebilmek için neler yapılabilir? Günlük ihtiyacımız olandan fazla kalori almamalıyız, çok yağlı ve ağır yiyeceklerden elimizden geldiğince uzak durmalıyız, muhtevasında özellikle yapay şeker bulunan besinler ile kızartmaları da fazla tüketmemeliyiz. Solusitan hakkında ortaya atılan iddalara göre de kişi ne yerse yesin kilo almamakta. Bunun sebebi solusitan isimli bu maddenin, tüketilen gıdalarda bulunan yağların emilerek depolanmasına izin verilmeden vücudumuzdan dışarı atılmasını sağlamak. İki seçenek sunuluyor; birincisi, yağlı yiyecekler yemeyerek sıkı bir diyet yaparak zayıflayacaksınız, ikisincisi ise istediğinizi yiyeceksiniz ancak bununla beraber solusitan kullanacaksınız. Solusitan ile beraber yağlı yiyecekler yeseniz dahi aldığınız yağlar vücudunuza yerleşmeden absorbe edilir ve doğal yollardan dışarı atılır. Burada aklıma takılan bazı soru işaretleri bulunuyor. Kilo almaya sebep olan şey sadece yediklerimizde bulunan yağlar değildir. Ne yersek yiyelim aşırı tüketirsek ve enerji fazlası ortaya çıkarsa, mükemmel bir sistematiğe göre çalışan vücudumuz tarafından fazla gelen enerji yağ olarak depolanır. Dolayısıyla yine kilo almak söz konusu olur.  Ben şahsen solusitan kullanmadım ve yakın çevremde de kullanana rastlamadım. Tamamen araştırmalarım sonucu okuyucularımıza fikir verebilmek adına bu yazıyı yazmaktayım.  Evet böyle bir ürün var, iddiası budur araştırın, doktorunuza danışın faydalı olacağına inanıyorsanız kullanabilirsiniz. İnsanların sağlığına olumsuz etki edecek herhangi bir öneride bulunmak ve asla böyle bir şeye sebep olmak istemem. Zira söz konusu sağlıktır ve kesinlikle ciddiye alınması gereken bir konudur.


Soru ve görüşlerinizi paylaşabilirsiniz. İmkanlar nispetinde hızlı şekilde cevap vermeye çalışacağım.
Bu yazıyı beğendiniz mi?

Yeni yazılar e-mail adresinize gelsin!

Takip Edin!

43 yorum:

  1. Böyle bir şey gerçekten var mıdır insanın inanası gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim birkaç sorum olacak. 1)diyelimki günde 3 4 ögün yiyorum her yemekten sonra mı kullanmam gerekiyor 2)ürün açıkcası pahalı geldi bunu ömür boyu mu kullanmam gerekiyor bırakırsam kilo alırmıyım geriye 3) yan etkisi war mı 4) bi kutuda ne kadar tablet war 5)ürünü sadece internet üzerinden mi alabilirim kredi kartı kullanmıyorum başka alabilecegim yer war mı

      Sil
    2. Dr. Gürkan bu ürünü toz diye yanıttı oysa siz tablet diyorsunuz bunda bir çelişki görüyorum.. ve 1 kutu kullanıldıktan sonra genel alınan sonuç nedir ortalama olarak lütfen cevaplayın...



      Sil
    3. Öncelikle ürün ve etken madde hakkında ne kadar araştırma yapılmış ve sağlık bakanlığı kriterlerine uygun mu? GMP kurallarına göre mi üretilmiş? Ayrıca ekran başında test edildi demek ne kadar da komik. Zamanında politikacıların ben de içiyorum bu çayda radyasyon demeleri gibi bişey bu. Daha önce birçok örneğiyle karşılaştık african mango adıyla insanların ölümüne sebebiyet verildi. İnsan sağlığıyla oynamayın, uygun bir diyet programı ve egzersizle herkes zayıflayabilir. Olmuyorsa bir hekimden yada eczacıdan destek alınabilir. Saygılarımla. Ecz.İsa İNCE

      Sil
    4. sizin işin ilmi kişilerin sorularını cevaplamadıklarına göre bir dümen vardır derim...

      Sil
  2. Bu ürünü şeker hastalığı ve uyku apnesi tedavisi gören 100kilo olan annemde kullanabilir mi? Kilosuna ve yaşına rağmen çok hareketlidir annem ama bıraktıktan sonra kilo alır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünün her hangi bir yan etkisi bulunmamaktadır. Ancak benim tavsiyem anneniz kullanmadan önce muhakkak doktoruna danışmalıdır. En sağlıklı seçim budur.

      Sil
    2. Fiatı kesinlikle çok pahalı,ticari amaç zirve yapmış derim,şimdi sahteleride çıkar,fiat yüksek tutulduğu için,uygun yapın ki herkes faydalansın,Rahmani düşünüyorsanız tabii,günde 2 taneden x 60 adet ayde ,eder 3 kutu x 207 tl kim alabilir?azınlık,boş işler :))

      Sil
  3. 8 haftalık hamileyim 102 kiloyum çok kilo almak istemiyorum bende kullanabilirmiyim

    YanıtlaSil
  4. Hamileler kullanabilirmi yaada emziren anneler

    YanıtlaSil
  5. 3 aylık bebeğim var annesütü alıyor zararı olurmu ?

    YanıtlaSil
  6. Fiyatini nasil ogrenebilirim..?

    YanıtlaSil
  7. ya bu ürünü yeni doğum yapmış olanlar kullanabilir mi öneriyor musunuz acaba ben yeni doğum yaptım 2,5 ay oldu


    YanıtlaSil
  8. hamile olanlar da kullanabilir mi? herhangi bir yan etkisi olur mu acaba?

    YanıtlaSil
  9. 5 kilo fazlam var diyetle birliktemi ilacı kullanıyoruz yalnız ilaç içerekte kilo verebiliyomuyuz ceren

    YanıtlaSil
  10. ben tansıyon ve kalp rıtım ılacı kullanıyorum bu urunu kullanmamda herhangıbı sorun yasarmıyım

    YanıtlaSil
  11. tansiyon hastaları kullanabılırmı? tesekkür ederim....

    YanıtlaSil
  12. emziren anneler kullanabilir mi

    YanıtlaSil
  13. merhaba.emziren anneler kullanabiliyor mu?

    YanıtlaSil
  14. Ben nasil kullancagimi anlamadim agir yemek yedigiim zaman mi kullanicam sadece

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yemeklerden önce ya da yemekle beraber kullanabilirsiniz.

      Sil
  15. kullanım için yaş aralığı var mıdır? çocuklarda da kullanım serbest mi?

    YanıtlaSil
  16. İnternt disnda nerden alabiliriz ?

    YanıtlaSil
  17. İKİ BUÇUK AYLIK BEBEĞİM VAR VE SADECE ANNE SÜTÜ İLE BESLENİYOR. BEN DE BU ÜRÜNÜ KULLANABİLİR MİYİM? SÜTE GEÇMEZ Mİ?

    YanıtlaSil
  18. Pekala solusitan'u şeker hastaları kullanabilirmi ? Fakat insülin iğnesi kullanmıyor onun yerine şekeri hapı kullanıyor ?

    YanıtlaSil
  19. merhaba, yurt disinada siparis aliyormusunuz avusturya kaca gelir

    YanıtlaSil
  20. Ben epilepsi hastasıyım ilaç kullanıyorum düzenli olarak. Bu ürünüde kullanmayı düşünüyorum ama herhangı bir yan etkisi olur mu ?

    YanıtlaSil
  21. .annemin tansiyonu var ,karaciğerde yağlanma var,glifor kullanıyor,85 kilo.Zayıflamak istiyor daha önce akapuntur ile zayıflamıştı hala istiyor. Günde kaç defa kullanması gerekiyor ? devletin ilacı alırken bi katkısı oluyor mu ?

    YanıtlaSil
  22. Hamileler kullanabiliyo mu birde etkisini görmek icın ayda kaç kutu kullanmaliyiz

    YanıtlaSil
  23. selam. azerbeycanda yasiyorum nasil elde ede bilirim su urunu? kiymeti ne?

    YanıtlaSil
  24. Ürünü bugün dr.Gürkan beyin katıldıgı programda gördüm onun kullandıgı tablet degıl toz halinde idi peki tablet degilde toz almak istesek nasıl alırız yinemi internet üzerinden alabiliyoruz almış olsak nasıl kullanıyoruz..

    YanıtlaSil
  25. Bu ürünü tavsiye edenler bence eksik bilgi veriyorlar: İnsanlar sadece yağlı besinlerden kilo almazlar; KARBONHİDRAT içeren (şekerli, unlu, nişastalı) gıdalardan da kilo alırlar (hatta daha çok böyle kilo alırlar çünkü besinlerimizde yağdan çok karbonhidrat vardır). Fazla miktarda yenilen çikolatalar, pastalar, patates kızarmaları, pideler, makarna, şekerlemeler, asitli içecekler ve hatta meyveler bol miktarda karbonhidrat ihtiva ederler. Hazır gıdaların çoğunda gizli şeker (ve en kötü şekerlerden biri olan fruktoz) bol miktarda bulunur. Solisitan sadece sindirim sistemindeki yağların kana geçmesini engeller, ama karbonhidratları engelleyemez. Bu nedenle yukarda bahsettiğim gıdaları yemeye devam edip, bunların içindeki yağları engellemek için solistan kullandığınızda yine kilo almaya devam edersiniz. Özellikle şu hataya düşmek insanların solisitan nedeniyle arar görmesine neden olabilir: "Solisitan kullanıyorum, nasılsa kilo almam diye bol bol yağlı gıda yediğinizde 3 tehlikeyle karşı karşıya kalırsınız: 1. Vücudumuzun ihtiyacı olan ve bazı vitaminlerin emilimini sağlayan faydalı yağların emilimini de azaltmış olursunuz. (tanıtımlarda sadece bu madde söylenip balıkla solisitan alınmaması söyleniyor, ama zeytinyağı ve kuruyemişlerdeki yağlar da çok faydalıdır.) 2.Yağ oaranı yüksek gıdalarda, aynı zamanda karbonhidrata boldur ve bu nedenle kilo almaya devam edersiniz. 2.Solisitan'a güvenip bol bol yağlı besin tükettiğinizde, solisitan yağların emilmesini engellese de bu tip besinlerde olan zararlı kimyasal maddelerin (örneğin patates kızartmasındaki kanser yapıcı akrilamid maddesinin)kana geçmesine engel olmaz. (Bu durum tıpkı güneş kremlerinin yarattığı tuzağa benzer: Birçok insan nasılsa güneş kremi beni koruyor diye güneş altında daha fazla kaldığı için deri kanserine yakalanmaktadır.) Doktor sıfatındaki insanların bu uyarıları yapmadan insanları TİCARİ niteliği yüksek bir ürüne yönlendirmesini anlamakta güçlük çekmekteyim. ÖZETLE; bu üründen mucizevi bir zayıflama beklemeyin derim ben. Zayıflamak için sağlıklı bir yaşam tarzını (bdoğru besinler+hareketlilik) benimsemek hem bedenimizi, hem paramızı hem de hayallerimizi korur:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annem şeker hastası, Chromium Picolinate ararken, buraya, açılan sayfalardan yönlendim...

      Sizi tebrik ederim. Ben yeni okudum. Açıklamanıza da bayıldım.
      Hayallerimizi korumak...
      Mantık için tebrikler :)

      Sil
  26. ben akalazya hastasıyım ama 15 kılo fazlam var metobolızmam fazla calısmadıgından dolayı dıyet yapsamda kılo veremıyorum acaba bu urunu kullansam yan etkısı olurmu

    YanıtlaSil
  27. Ben ortalama 100 kiloyum ne denediysem basarisiz oluyor bu urunu nekadar kullanmam gerekiyo normal kiloma ulasmak icin

    YanıtlaSil
  28. Ben Solüstan ürünü icin satis merkezini aradim.Fakat türkiyede 69TL olan ürün Almanya icin neden 60EUR oluyor?Normalde 30EUR arti posta ücreti olmaliydi diye düsünüyorum.

    YanıtlaSil
  29. Ben Solistan ürünü almak istiyorum fakat bir paket (icinde 20 adet varmis)Türkiye icinde 69TL Almanya icin 60EUR buda hic dogru bir rakkam gelmedi.Bence 30EUR arti posta ücreti oda en fazla 10EUR oluyor.Bunun icin Yurtdisi ücretlerinin tekrar gözden gecirilmesini rica ediyorum.

    YanıtlaSil
  30. Merhaba yurtdisindan siparis veremiyorum ozel bir site varmi bunu ogrenmek istiyorum tskler

    YanıtlaSil
  31. merhaba

    biz sadece yag nedenıyle kılo almıyoruz

    şeker ve karbonhidrat da tuketttıgımız ıcın bunlar da kg yapıyor

    bazı ınsanlar var sırf yag tukettıgı ıcın kg alır, kızartma çok sever yaglı sey yer

    bu gibi hastalarsa, bu urun kısmen etkili olur

    tıplı xenical gibi

    ama ekmekten sekerden cıkolatadan kg alıyoruz, pek ise yaramaz benim gibi besleniyorsanız

    bunun yerine elma lifi var toz olarak tr de satılıyor mu bılmıyorum usadan almıstım

    ya da at kuyrugu tohumu psilium husk olabilir adı, emin degilim suyla birlesip midede şisiyordu az yemek ıcın

    ve zararı yoktu, ondan da aldım ama tam ıcemedim cok su ıcmek gerekıyor mdede sısmesi icin

    hala buzdolabında duruyor bu solisitanı gorunce barı evımdekılerı kullanayım dedim

    YanıtlaSil
  32. sindirim sistemini az çok düşündüğümde bu ürün mide barsak ve böbrekler kan.vs gezecek gibi görünüyor taaki doyana kadar bu durum tehlikeli mi yoksa faydalı mı bilemedim

    YanıtlaSil
  33. 13 yaşındakiler denmesin yoksa kalp kirizi gibi sonuçlar vardır

    YanıtlaSil
  34. Öncelikle yorumları ile yazımızı zenginleştiren herkese çok teşekkür ediyorum ve tüm yorumları okuduktan sonra şunu eklemek istiyorum. Blogumuzda belki bir takım yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermiş olabiliriz. Hiç bir şekilde hangi ürün olursa olsun bunu kesinlikle alın yüzde yüz memnun olacaksınız kesinlikle sağlığa zararı olmaz gibi ticari söylemlerde bulunmak istemiyoruz. Hatta aslında en sağlıklı kilo verme yolunun diyet ürünü kullanmaksızın dengeli beslenme ve spor yaparak olduğunu belirtmek en doğrusudur diye düşünüyorum. Saygılarımla..

    YanıtlaSil