En Hızlı Yağ Yakma Diyeti

Bu diyet sayesinde vücudunuz adeta bir yağ yakma makinesine dönüşebilir ve estetik bir görünüm elde ederek karın kaslarınızın belirginleşmesini sağlayabilirsiniz. Yapmanız gerekenler makelemizde...

KETOJENİK DİYET NEDİR?

Ketojenik diyet, günlük karbonhidrat alımının asgari düzeyde tutulduğu bir diyet programıdır. Ketojenik diyet sürecinde günde vasati 50 gram karbonhidrat alınır ve beslenme düzeni yağ oranınızı azaltmak ile ilgili oldukça başarılıdır. Zira vücudunuz karbonhidrat yokluğunda yağı enerji olarak kullanmaktadır.

Karbonhidrat Diyeti

Karbonhidrat Diyeti Amacı



Karbonhidrat diyeti olarak bilinen ve günlük kalori alımında, hedeflenen kalori açığının karbonhidrat alımının azaltılması ile sağlanması amacına yönelik olan bu diyetin amacı, vücut yağ oranını düşürmektir. Aslında kilo vermek isteyen hemen hemen herkes yağlardan kaybetmek amacındadır. Lakin gerek bilinçsizce yapılan diyetler gerekse uygulamada yapılan hatalar kimi zaman kilo kaybetmeye yarasa da çoğu zaman sadece yağ yakmak mümkün olmamaktadır.



Mayonezle Saç Bakımı

Mayonezle Saç Bakımı Nasıl Yapılır?



Mayonezle saç bakımı, daha ziyade kuru, cansız ve yıpranmış saçlar için tavsiye edilen yeni bir yöntemdir. Mayonezle saç bakımı için mayonez maskesini son derece basit bir şekilde hazırlayabilir ve saçlarınıza uygulayabilirsiniz. Mayonez içerisinde bulunan özellikle yumurta ve sirke, saçları besler, nemlendirir, yumuşatarak kırık oluşumunuz minimum seviyede tutmaya yardımcı olur. Mayonezle saç bakımı hakkında yazılan makalemizi sonuna kadar okumanızı öneriyorum.

Zayıflatan İksir

Çok hızlı kilo verme konusunda tarih boyunca insanoğlu sürekli yeni arayışlar içinde olmuştur. Bu arayışlar sonucunda işe yarayan zayıflama yöntemleri de keşfedilmiş ve aradan ne kadar zaman geçse de kullanılmaya devam etmektedir. Zayıflatan iksir olarak pek çok karışımdan söz edilmektedir. Bugünkü yazımızda zayıflatan iksir olarak bilinen ve hızlı kilo verme konusunda size yardımcı olabilecek tarifi paylaşacağız.

Göbek Yağlarını Eritmenin Yolları

2 Adımda Göbek Yağlarını Eritmenin Yolları


Öncelikle daha evvel paylaşmış olduğumuz, Göbek Bölgesinin Erimeme Sebepleri başlıklı yazımızı okumadıysanız, okumanızı tavsiye ediyorum ve hızlı bir şekilde konuya geçmek istiyorum. 

Biliyorsunuz göbek yağlarını eritmek, pek de kolay bir şey değildir. Onca uğraş verilir ama bir bakarsın arpa boyu kadar yol gidilememiş. Sonuçta motivasyonun kaybolur ve vazgeçmeler başlar. Aslında sabredilebilse ve yapılması gerekenler harfiyen uygulansa sonuç almamak mümkün değildir. Göbek yağlarının erime hızı çok düşük olduğu için, insanlar genellikle istenilen sonuca ulaşmayı beklemeden vazgeçerler. Zor olan göbek bölgesindeki yağlardan kurtulmak değil, zor olan bu konuda ısrarcı olabilmek. Yapmamız ve yapmamamız gerekenleri bilip, hayata geçirmek arzu ettiğimiz sonuçlara ulaşmamız için yeterlidir.

İngiliz Karbonatı İle Zayıflama, Kilo Verme


Sıklıkla duymaya başladığımız Alkali beslenme ile beraber, karbonat tüketimini de talep yoğunlaşmaya başladı. Bilhassa İngiliz Karbonatı olarak adlandırılan ve satışı eczanelerde yapılan ürünün pek çok konuda faydalı olduğu belirtiliyor. İngiliz Karbonatı hakkında sosyal medyada dikkat çekici iddialar yer almaktadır. Söz konusu paylaşımlara baktığımızda İngiliz Karbonatı tavsiye edilen kullanım şekli ile tüketildiğinde başta kanser olmak üzere birçok hastalığa karşı vücut direncini artırmakla beraber hastalıkların tedavi sürecinin hızlanmasında da etkili olabiliyor. Öyle ki kanser hastalarının tedavisi için kullanılan kemoterapi, İngiliz Karbonatı kullanıldığında gerek uygulanmasına gerek kalmıyormuş. Bu çok ama çok iddialı bir söylem olmasına rağmen bilimsel her hangi bir temeli bulunmadığı için pek ciddiye alınmaması gerektiği kanaatindeyim. 

Uykusuzluk Kilo Aldırır Mı, Uykusuzluğun Sağlığa Etkileri

Uyumamak ya da düzensiz uyku kilo alma konusunda ne şekilde bir etkiye neden olabilir? Bu konuda yapılan araştırmalara göre uyku düzeni olmayan kişilerde kilo alma problemi görülmektedir.


Normal bir gece uykusu en az sekiz saat olmalı. Bu sürenin altına düşmek vücudumuz açısından olumsuz sonuçların ortaya çıkmasına sebep olmaktadır. Bu olumsuzluklardan biri de uyku süresi kısa olan kişilerin normal kişilere göre sabah uyandıklarında daha fazla açlık hissetmeleri şeklindedir. Kişinin yeterince dinlenemediği gibi bir de fazladan açlık hissetmesi kahvaltıda normalden fazla besin tüketmesiyle ve dolayısıyla da fazladan kalori almasıyla sonuçlanacaktır. Uykusuz kalınan her gecenin sabahında fazladan alınan kalori miktarının yaklaşık 350 kalori olduğu söylenmektedir.